четвер, 30 березня 2017 р.

Завдання програми у 2016/2017 н.р.

Методична проблема вчителів гуманітарних дисциплін «Формування предметних компетентностей учнів - шлях до педагогічної майстерності»   є складовою методичної проблеми ліцею «Всебічний розвиток  ліцеїстів через підвищення рівня професійної компетентності педагога в умовах розкладу спортивного профілю» у  2016-2017 навчальному році є 2 етапом реалізації завдань, які передбачає програма із ІІІ етапів роботи над методичною проблемою на 2015 -2018 навчальний рік.


Завдання програми у 2016/2017 навчальному році:
·        удосконалення змісту,форм і методів навчання;
·        упровадження в навчальний процес інноваційних методик і технологій;
·        вивчення, накопичення,апробація,  впровадження у практику передового педагогічного досвіду, нових освітніх технологій та систем;
·        надання методичної допомоги вчителям в оволодінні інноваційними технологіями навчання;
·        удосконалення матеріально-технічної бази в кабінеті, поповнення їх навчально-методичними посібниками, методичними розробками;
·        стимулювання творчого пошуку педагогічного колективу, залучення вчителів до науково-дослідницької, експериментальної роботи;
·        неперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їхньої ерудиції та компетентності в організації навчально-виховного процесу;
·        створення умов для реалізації навчальних можливостей кожного учня на основі творчих особистісних якостей педагога;
·        модернізація та удосконалення матеріальної бази методичного кабінету, поповнення його навчально-методичними посібниками.
       
             Вивчення науково-методичної  проблеми
§  Вивчення теоретичних засад і наявного практичного досвіду роботи з поточної теми.
§  Організація вчителів для втілення науково-дослідницької програми.
§  Створення творчих груп для реалізації програми.
§  Проведення семінару «Формування предметних                                        компетентностей  як сукупності знань, умінь і навичок».
§  Анкетування вчителів та ліцеїстів.
§  Практичне спрямування роботи творчих груп на реалізацію науково-методичної проблеми.
§  Вивчення, узагальнення педагогічного досвіду роботи вчителів.
§  Проведення круглого столу «Компетентність сучасного вчителя».

§  Очікуванні результати:
·     удосконалення змісту, форм і методів внутрішньо ліцейської методичної роботи;
·     підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів;
·     стимулювання творчості та ініціативи вчителів методичної комісії;
·     використання набутого досвіду на практиці;
·     поширення за межами ліцею кращого педагогічного досвіду;
·     підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості,розвитку учнів;

розвиток творчих можливостей учнів та вчителів