Методична проблема вчителів
гуманітарних дисциплін «Формування
предметних компетентностей учнів - шлях до педагогічної майстерності» є складовою методичної проблеми ліцею «Всебічний розвиток ліцеїстів через підвищення рівня професійної
компетентності педагога в умовах розкладу спортивного профілю» у
2016-2017 навчальному році є 2 етапом реалізації завдань, які передбачає
програма із ІІІ етапів роботи над методичною проблемою на 2015 -2018 навчальний
рік.
Завдання програми у 2016/2017 навчальному році:
·
удосконалення змісту,форм і методів навчання;
·
упровадження в навчальний процес інноваційних методик і
технологій;
·
вивчення, накопичення,апробація, впровадження у практику передового
педагогічного досвіду, нових освітніх технологій та систем;
·
надання методичної допомоги вчителям в оволодінні
інноваційними технологіями навчання;
·
удосконалення матеріально-технічної бази в кабінеті,
поповнення їх навчально-методичними посібниками, методичними розробками;
·
стимулювання творчого пошуку педагогічного колективу,
залучення вчителів до науково-дослідницької, експериментальної роботи;
·
неперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності
вчителів, їхньої ерудиції та компетентності в організації навчально-виховного
процесу;
·
створення умов для реалізації навчальних можливостей
кожного учня на основі творчих особистісних якостей педагога;
·
модернізація та удосконалення матеріальної бази
методичного кабінету, поповнення його навчально-методичними посібниками.
Вивчення науково-методичної
проблеми
§ Вивчення теоретичних засад і наявного практичного досвіду
роботи з поточної теми.
§ Організація вчителів для втілення науково-дослідницької
програми.
§ Створення творчих груп для реалізації програми.
§ Проведення семінару «Формування предметних
компетентностей як сукупності
знань, умінь і навичок».
§ Анкетування вчителів та ліцеїстів.
§ Практичне спрямування роботи творчих груп на реалізацію науково-методичної
проблеми.
§ Вивчення, узагальнення педагогічного досвіду роботи
вчителів.
§ Проведення круглого столу «Компетентність сучасного
вчителя».
§ Очікуванні результати:
· удосконалення змісту, форм і методів внутрішньо ліцейської методичної
роботи;
· підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу педагогів;
· стимулювання творчості та ініціативи вчителів методичної комісії;
· використання набутого досвіду на практиці;
· поширення за межами ліцею кращого педагогічного досвіду;
· підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості,розвитку учнів;
розвиток творчих можливостей
учнів та вчителів