Предметні тижні


Досить плідно колективна форма роботи реалізується під час предметних тижнів.
      Вивчення англійської мови – процес складний, але багатогранний і цікавий. Але варто замислитись, що саме англійська мова є неповторним засобом спілкування між людьми різних національностей.  Оволодіння іноземною, а саме англійською мовою є потребою часу.
 Тому з метою розширення і поглиблення лінгвістичних знань, розвитку комунікативних умінь і навичок, етичного виховання, духовного багатства «Тиждень англійської мови». У рамках тижня проведені такі заходи:
«Марку Твену – 180 років» , «Том Соєр очима ліцеїстів» -презентація ілюстрацій до твору Марка Твена.  Виготовлення та презентація стінгазет, інформаційних листівок: «The interesting facts about Ukraine» («Цікаві факти про Україну англійською»).
Під час проведення тижня історії і правознавства можна було бачити і бути учасником виставки предметних газет «Особа в історії», майстер-класу «Козацькі клейноди»,екскурсії до Білоцерківського краєзнавчого музею «Біла Церква в роки 2 світової війни», гри-подорожі «Мораль.Право.Закон»
Тиждень української мови,літератури та зарубіжної літератури розпочався з предметних олімпіад ,написання творчих робіт «Нашому ліцею 20 років». Також відбулася  тематична екскурсія в національний музей «Пирогово»,віртуальна екскурсія «Стежками Київщини»,творча зустріч у Світлиці, літературний КВЕСТ «Козацькі забави», літературно-лінгвістичний БАТЛ «Козацькому роду нема переводу».
Традиційною стала робота «педагогічної  майстерні» методичної комісії гуманітарних дисциплін, де кожен педагог міг представити кращі досягнення свого педагогічного досвіду. Зокрема, виставка  творчих робіт «До 202 річниця від Дня народження Т.Г.Шевченка», літературна гра «Шляхами життя і творчості Кобзаря», майстер-клас «Культурні надбання рідного краю», екскурсія до пам’ятника Т.Г.Шевченка та Білоцерківського краєзнавчого музею, свято  «Масляна».
   Підсумком діяльності педагогів стала виставка авторських методичних посібників та друкованих матеріалів у фахових виданнях на тему: «Формування предметних компетенцій: шлях до педагогічної майстерності» 
Самоосвіту вважають формою підвищення кваліфікації вчителів і водночас формою методичної роботи в загальноосвітній школі. Сучасну систему самоосвіти вчителів передусім спрямовано на предметно-методичне вдосконалення.
До форм організації навчання належать предметні тижні, які активізують пізнавальну діяльність учнів, розвивають уміння використовувати знання, а отже, сприяють набуттю дітьми досвіду діяльності. При цьому активно реалізується методична проблема кафедри, яка спрямована на розвиток в  учнів самостійності, відпрацювання вмінь аргументувати й відстоювати власні думки, прогнозувати очіку­вані результати діяльності. Предметні тижні спонукають учнів до інноваційного сприйняття навчальних предметів, адже сама форма їх проведення є не стандартним уроком, а оригінальним способом організації неформального, живого спілкування учня й учителя.
Тижні педагогічної майстерності вчителів МК є колективним науково-методичним проектом «Підвищення ефективності і якості уроку». Тільки родина й школа у взаємодії можуть допомогти дитині самореалізуватися, самовизначитися, сформувати кращі людські якості. Усі заходи під час Тижнів об'єднуються спільною темою, спрямовуються на реалізацію єдиної науково-методичної проблеми. В. Сухомлинський радив у кожній людині, і малій, і дорослій, уміти знаходити й розвивати все позитивне. Тому під час проведення тижнів учителі залучають до роботи  велику кількість  учнів. Не повинно бути жодної дитини, яка б не брала участі в заходах.
Тижні педагогічної майстерності — це підсумок роботи кожного вчителя з колективом класу.
Традиційно кожний тиждень завершується святом — де всі учасники отримують грамоти, подарунки не лише за перемогу чи за високі результати, а й за участь, за докладені зусилля.
Проведення Тижнів педагогічної майстерності допомагає втілювати принципи особистісно орієн­тованого навчання й виховання: дитина може се­бе реалізувати, повірити у свої можливості.
І як підсумок
Ліцей – це простір життя дітей. У ліцеї учень не готується до життя, а повноцінно живе, і тому всю діяльність навчання ми намагаємося будувати так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя. Сучасне покоління формується в динамічному світі, в умовах постійного змінюваного інформаційного простору, що вимагає від молоді уміння швидко вирішувати життєві проблеми. 
Проведення предметного тижня, є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу до вивчення історії, стимулювання творчої активності учнів. Це, по суті, творчий звіт учителя. А результативність проведення залежить, в першу чергу, від  досвіду та майстерності, вміння керувати діяльністю учнів, співпрацювати з колегами.