Відійшла від розгляду
традиційно-стандартних питань і
педагогічна рада. Особливо
продуктивними стали нетрадиційні засідання. На таких засіданнях цікаво кожному
педагогові, адже саме тут створюються творчі групи, які досліджують і
розв'язують перспективні завдання, генеруються цікаві ідеї, працює експертна
рада. Результатом спільних зусиль педагогів є загальна турбота про сучасне та
майбутнє школи; спонукання до творчості й пошуку, створення в колективі
атмосфери взаємоповаги, толерантності, довіри. Саме такою у цьому році
відбулася педагогічна рада на тему: «Формула професійного успіху».
Було
проведено 5 засідань методичної комісії:
«Актуальні питання вивчення гуманітарних дисциплін: стан, проблеми,
перспективи», «Реалізація завдань нових освітніх стандартів», «Інноваційна
спрямованість педагогічної діяльності», «Самоосвітня діяльність – засіб
підвищення компетентності педагога та учня», «Підбиття підсумків роботи МК
за І семестр 2016/2016 н.р. та завдання
на новий навчальний рік»
Для цього в роботі застосовують нетрадиційні форми методичної роботи з
використанням інтерактивних методик, коли задіяні всі присутні. Залежно від
того, яку мету, тему та завдання ставлять, плануючи те чи інше заняття, обирають
форма його проведення, обов'язковою умовою якої є залучення педагогів до активної
співпраці, ознайомлення з педагогічними технологіями, вироблення в них
позитивного
Зростання
професійної активності педагогів відбувається через їхню участь у фахових конкурсах, одним серед яких є
конкурс у фахових Всеукраїнських
педагогічних виданнях на кращий навчально-виховний захід.
Основними завданнями конкурсу є удосконалення фахової майстерності вчителя,
виявлення досвіду кращих вчителів, популяризація педагогічних здобутків,
створення інформаційного освітнього простору, а також привернення уваги
представників влади та громадськості до проблем освіти, виховання підростаючого
покоління.
Мета конкурсу – підвищення престижності праці вчителів, їх ролі в розвитку
й вихованні дітей, самореалізації і розкриття творчого потенціалу педагогів.
Уроки Мазуркевич Т.В., Корнійчук О.С. , Мельник О.А. надруковані у
Всеукраїнському фаховому виданні «Світова література» , «Зарубіжна література»
, «Все для вчителя», «Відкритий урок», «Шкільний світ» .За участь у фахових
конкурсах Корнійчук О.С. отримала подяку від видавництва журналу «Зарубіжна
література в школах України» та стала лауреатом конкурсу «Освітній Оскар».
Що частіше береш участь у
конкурсах, то краще. Це новий досвід. Не отримаєш нагороди — зате побачиш,
почуєш інших, візьмеш на замітку щось нове. Саме тому будь-який результат можна
розцінювати як позитивний.
Постановка
проблеми. Початок ХХІ століття ознаменувався значними змінами в соціально-економічному
розвитку України, зокрема – і в освітній сфері. Посилення міжнародної співпраці
нашої держави стало передумовою вагомих трансформаційних процесів, які
відбуваються у вітчизняній освітній галузі. Тому стратегічними завданнями
державної освітньої політики є забезпечення конкурентоздатності української
освіти на міжнародному ринку освітніх послуг, розвиток міжнародної співпраці,
розширення участі навчальних закладів, педагогів, учнів, студентів і науковців у
проектах міжнародних освітніх організацій і співтовариств.Інтеграція освіти України в міжнародний освітній простір базується на таких головних принципах: пріоритету національних інтересів, збереження і розвитку інтелектуального потенціалу нації, орієнтації на національні загальнолюдські фундаментальні цінності, системного і взаємовигідного характеру співпраці, толерантності в оцінюванні та сприйнятті будь-якої зарубіжної системи освіти. За таких умов особливого значення набуває організація систематичної роботи з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, організація безперервної освіти для педагогів, підвищення їхнього фахового і методичного рівня, узагальнення та впровадження у практику роботи передового педагогічного досвіду, оновлення змісту освіти на основі залучення вчителів до дослідно-експериментальної та наукової діяльності, налагодження співпраці з вищими навчальними закладами для інтелектуальної діяльності, творчості обдарованої учнівської молоді, а також реалізації Концепції профільного навчання.