Ми друкуємось


Відійшла від розгляду
традиційно-стан­дартних питань і педагогічна рада. Особливо продуктивними стали нетрадиційні засідання. На таких засіданнях цікаво кожному педаго­гові, адже саме тут створюються творчі групи, які досліджують і розв'язують перспективні завдан­ня, генеруються цікаві ідеї, працює експертна рада. Результатом спільних зусиль педагогів є загальна турбота про сучасне та майбутнє школи; спонукання до творчості й пошуку, створення в колективі атмосфери взаємоповаги, толерант­ності, довіри. Саме такою у цьому році відбулася педагогічна рада на тему: «Формула професійного успіху».
Було проведено 5 засідань методичної комісії:
«Актуальні питання вивчення гуманітарних дисциплін: стан, проблеми, перспективи», «Реалізація завдань нових освітніх стандартів», «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності», «Самоосвітня діяльність – засіб підвищення компетентності педагога та учня», «Підбиття підсумків роботи МК за І семестр  2016/2016 н.р. та завдання на новий навчальний рік»
Для цього в роботі застосовують нетрадиційні форми методичної роботи з використанням ін­терактивних методик, коли задіяні всі присутні. Залежно від того, яку мету, тему та завдання ставлять, плануючи те чи інше заняття, оби­рають форма його проведення, обов'язковою умовою якої є залучення педагогів до актив­ної співпраці, ознайомлення з педагогічними технологіями, вироблення в них позитивного
Зростання професійної активності педагогів відбувається через їхню участь у фахових конкур­сах, одним серед яких є кон­курс у фахових Всеукраїнських педагогічних виданнях на кращий навчально-виховний захід.
Основними завданнями конкурсу є удосконалення фахової майстерності вчителя, виявлення досвіду кращих вчителів, популяризація педагогічних здобутків, створення інформаційного освітнього простору, а також привернення уваги представників влади та громадськості до проблем освіти, виховання підростаючого покоління.
Мета конкурсу – підвищення престижності праці вчителів, їх ролі в розвитку й вихованні дітей, самореалізації і розкриття творчого потенціалу педагогів.
Уроки Мазуркевич Т.В., Корнійчук О.С. , Мельник О.А. надруковані у Всеукраїнському фаховому виданні «Світова література» , «Зарубіжна література» , «Все для вчителя», «Відкритий урок», «Шкільний світ» .За участь у фахових конкурсах Корнійчук О.С. отримала подяку від видавництва журналу «Зарубіжна література в школах України» та стала лауреатом конкурсу «Освітній Оскар».

   Що частіше береш участь у конкурсах, то краще. Це новий досвід. Не отримаєш нагороди — зате по­бачиш, почуєш інших, візьмеш на замітку щось нове. Саме тому будь-який результат можна розцінювати як позитивний.   
Постановка проблеми. Початок ХХІ століття ознаменувався значними змінами в соціально-економічному розвитку України, зокрема – і в освітній сфері. Посилення міжнародної співпраці нашої держави стало передумовою вагомих трансформаційних процесів, які відбуваються у вітчизняній освітній галузі. Тому стратегічними завданнями державної освітньої політики є забезпечення конкурентоздатності української освіти на міжнародному ринку освітніх послуг, розвиток міжнародної співпраці, розширення участі навчальних закладів, педагогів, учнів, студентів і науковців у проектах міжнародних освітніх організацій і співтовариств.

Інтеграція освіти України в міжнародний освітній простір базується на таких головних принципах: пріоритету національних інтересів, збереження і розвитку інтелектуального потенціалу нації, орієнтації на національні загальнолюдські фундаментальні цінності, системного і взаємовигідного характеру співпраці, толерантності в оцінюванні та сприйнятті будь-якої зарубіжної системи освіти. За таких умов особливого значення набуває організація систематичної роботи з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, організація безперервної освіти для педагогів, підвищення їхнього фахового і методичного рівня, узагальнення та впровадження у практику роботи передового педагогічного досвіду, оновлення змісту освіти на основі залучення вчителів до дослідно-експериментальної та наукової діяльності, налагодження співпраці з вищими навчальними закладами для інтелектуальної діяльності, творчості обдарованої учнівської молоді, а також  реалізації Концепції профільного навчання.

Результати інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи   і творчі напрацювання вчителі презентують у різних фахових журналах та на сторінках ліцеїського навчально-методичного 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

інтернет-ресурсу використане джерело: http://www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/17/statti/petrik.htm