Педагогічна рада


Педагогічна рада... Ці слова нерідко викликають уявлення про щось заформалізоване, де заслуховують стереотипні доповіді, проголошують заохочення й покарання. Сьогодні педрада повинна бути лабораторією педагогічної майстерності, однією з умов розвитку експериментальної роботи в школі.
Підтвердженням цих слів є проведена педагогічна рада  на тему «Наш ліцей - ліцей великих можливостей».
Нестандартні форми проведення педагогічних рад дають можливість активізувати творчий пошук учителів, перетворити педколектив на колектив однодумців, готових сприймати й упроваджувати інноваційні педагогічні технології. Педагогічна рада школи — основна форма співпраці адміністрації й учителів.
Сьогодні школа змінюється, оновлюється, пе­ребудовується. Педраду як орган колективно-колегіального управління орієнтовано тепер на зміну старого педагогічного уявлення й орієнтирів. Саме це є підставою для того, щоб виробити нові підходи до підготовки й проведення педагогічних рад. 


 Освоєння нових підходів, безумовно, передбачає і спадкоємність, і подальший розви­ток усього передового й позитивного, що містили в собі традиційні підходи. У ліцеї педрада — це орган колективного мислення, соціально-психологічне явище, що передбачає обмін думками в групі, розв'язує завдання у процесі спільної діяльності.
Професія педагога виникла ще на початку розвитку людства, бо з’явилася необхідність передавати знання та навички. Життя постійно змінюється, підштовхуючи школу до вдосконалення. Її розвиток вимагає нових форм організації навчального процесу, актульних ритмів та методів узгодження системи освіти з вимогами сучасного життя.
   Що мав учитель у своєму арсеналі? Свої знання, крейду та дошку. Пізніше на допомогу вчителеві друкувалися книги. Сьогодні ж нам доступний увесь світ: підручники, технічні засоби, Інтернет…

   Вчителі-предметники Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту» постійно поширюють свій педагогічний досвід у фахових виданнях, інтернет-ресурсах, методичних посібниках, а 27 грудня 2016 року свої практичні надбання презентували колективу закладу на засіданні педагогічної ради на тему: «Справжній учитель. Хто він?»
Скоропадська С.О., вчитель хімії, виділила важливі для свого предмета соціальну, полікультурну, комунікативну, інформаційну та інші важливі  життєві компетентності.  Вона продемонструвала навчальний відеоролик за участю ліцеїстів, який пропагує застосовувати знання хімії для здорового способу життя.
    Патріотичне виховання – предмет дослідження багатьох поколінь педагогів. Саме на цьому акцентувала свій виступ вчитель історії Смоляр І.В., яка розповіла про низку заходів, нестандартних уроків, презентацій, спрямованих на виховання кращих моральних якостей підростаючого покоління.
    Вчителі математики Усова А.А. та Жихарєва Т.В. висвітлили новітні інновації як результат пошуку оригінальних, нестандартних рішень у підготовці та проведенні уроків  в умовах сучасної школи.  Виділили творчий пошук  як нову навчальну технологію, оригінальну виховну ідею для пробудження інтересу в  ліцеїстів  вивчати математику.
Доповнили образ справжнього вчителя комунікативністю, активністю, інновацією вчителі-філологи: Корнійчук О.С., Мельник О.А. та Черненко О.В.. У своєму виступі вони продемонстрували результати майстерні креативності у вигляді «Мовомарафону».  Різноманітні цікаві завдання з української мови та історії спорту, загальної ерудиції для учасників конкурсу-гри довели, що наші ліцеїсти сильні не тільки в спорті, а й у знаннях з гуманітарних дисциплін.

     Координатори педагогічної ради Котелянець І.І. та Мінігалієва Н.О. підсумували, що у колективі працюють вчителі нового тисячоліття, які роблять навчальний процес у стінах нашого закладу  радістю і задоволенням для кожної дитини.

Педрада — це спосіб колегіаль­ного розв'язання шкільних проблем, трибуна передового педагогічного досвіду, школа професійної культури.
29 грудня 2015 року по завершенню І семестру в ліцеї відбулася педагогічна рада «Наш ліцей – ліцей великих можливостей».  
 Теоретичну частину педагогічної ради розпочали Корнійчук О. С. та Мельник О.А. дослідженням відомого психолога А.Маслоу, який висловив припущення, що людська поведінка визначається широким спектром потреб, розташованих у певній ієрархії. Кожен із учасників педради мав змогу створити піраміду та  розмістити свої власні потреби у певному порядку: від найнеобхідніших до індивідуальних, творчих, духовних.   Здатність до творчості, моральності – головна властивість людини, бути творцем – це покликання душі людини – такий висновок виник у всіх присутніх. Творчість не виростає на порожньому місці, ця властивість, як правило, належить професіоналам своєї справи, які ефективно працюють у відповідній галузі.  Творчість базується на розвиненні мислення та уяви, інтелекту і є його особистісним дериватом. Творча атмосфера була забезпечена процесом малювання кавою картин на спортивну тематику.  
У практичній частині педради були презентовані майстер-класи Жихарєвої Т.В., Усової А.А., Фіялко О.П., Смоляр І.В., Волик Г.П., Курманчук О.С., які показали творчість, розвиток індивідуальних здібностей, креативність, імпровізацію у навчальному процесі.  
  Наш ліцей є тим закладом, де розквітає творчість вчителя та розкриваються інтелектуальні здібності ліцеїстів, для яких необхідною умовою є забезпечення формування гармонійно-розвиненої особистості. Саме ліцей надає педагогам можливість не залишатися на нижніх рівнях піраміди А. Маслоу, а прагнути до розвитку, вдосконалення, самовираження та духовності на шляху до вершини.
  У ці передсвяткові дні хочемо побажати всім педагогічним працівникам міцного здоров’я, щастя і мирного неба.