пʼятницю, 1 травня 2015 р.

Напрацювання вчителя історії та правознавства

1.Участь у фахових конкурсах
1.Участь у Всеукраїнському конкурсі фахового видавництва « Історія та правознавство»
Результат: опублікований власний урок « Суспільно-політичне життя в 20-30 ті роки 20 століття»
2.Участь у Всеукраїнському конкурсі фахового журналу « Історія в сучасній школі.» Результат: опублікування  уроку « Суспільно-політичне життя в 20-30 рр. 20ст.»
2.Власні напрацювання
1.Створення та поповнення « Портфоліо вчителя історії та правознавства Смоляр І.В.»
2.Виступ на нараді вчителів « Нові соціальні ініціативи президента.»
3.Виступ на педагогічній раді вчителів «Наш ліцей  – ліцей великих можливостей»
4.Семінари:1«Формування інноваційної особистості учня»
                     2 « Планування уроку для розвитку критичного мислення.»
                     3 «Актуальні питання патріотичного виховання»
5.Мастер-клас « Я так навчаю». Виступ « Формування громадянської компетентності на уроках історії.»
6.Методичний бюлетень : 1« Методика критичного мислення учнів на уроках історії.»
                                             2 «Використання логічно-структурних схем у поєднанні з комп’ютерними презентаціями.»
7. Семінар - практикум « Педагогічна культура вчителя.»
8. Творчий звіт вчителя історії та правознавства.

3.Інноваційна діяльність
1. Проектна робота з ліцеїстами 1,4 курсу « Велика Вітчизняна війна.»
Результат: створення ліцеїстами стінгазет « 6листопода- день визволення Києва»,  «9 травня-день Перемоги»; створення презентацій « Україна в роки Другої світової війни. До 72 річчя з Дня Перемоги»; виставка газет «8 травня – День памяті та примирення»;екскурсія до Білоцерківського краєзнавчого музею по темі « Біла Церква в роки Великої Вітчизняної війни.» Перегляд навчально-документального відеофільму «Визволення Києва » та «Від Дніпра до Одера.»; Екскурсія до Парку Слави – покладання квітів загиблим героям.
2.Проектна робота з ліцеїстами 1-4 курсу « Патріотичне виховання.»
Результат: 1.фото колаж « Україна в умовах незалежності»
                       2.урок «Україна – єдина,соборна держава»
                       3.відвідування виставки «Україна очима дітей»
3.Майстер клас по деку пажу : виготовлення портретів гетьманів І.Мазепи, П.Орлика.
4.Використання ІКТ
1.Відкритий урок з правознавства « Права людини.»
2.Відкритий урок-конференція « Сімейне право.»
3.Відкритий урок « О.Довженко. Україна в огні. Історичний аспект повісті.»
4.Відкритий урок «Суспільно-політичне життя в 20-30 ті роки 20 століття»
5.Відкритий урок «Гетьманщина в 2 половині XVIII ст. І. Мазепа»
5.Участь ліцеїстів у олімпіадах і конкурсах
Олімпіада з правознавства . Найкращий результат:  3 курс-  Фіалка М.
6.Навчально-виховні посібники
Випуск навчально-методичного посібника «Панорама відкритих уроків»
                                              Власна методична проблема:
            « Формування громадянських компетенцій на уроках історії та правознавства. »

Пропозиції: активно впроваджувати інтерактивні технології.