1.Участь у Всеукраїнському конкурсі фахового видавництва «
Історія та правознавство»
Результат: опублікований власний урок « Суспільно-політичне життя в
20-30 ті роки 20 століття»
2.Участь у Всеукраїнському конкурсі фахового журналу «
Історія в сучасній школі.» Результат:
опублікування уроку «
Суспільно-політичне життя в 20-30 рр. 20ст.»
2.Власні
напрацювання
1.Створення та поповнення « Портфоліо вчителя історії та
правознавства Смоляр І.В.»
2.Виступ на нараді вчителів « Нові соціальні ініціативи
президента.»
3.Виступ на педагогічній раді вчителів «Наш ліцей –
ліцей великих можливостей»
4.Семінари:1«Формування інноваційної особистості учня»
2 « Планування уроку для
розвитку критичного мислення.»
3 «Актуальні питання
патріотичного виховання»
5.Мастер-клас « Я так навчаю». Виступ « Формування громадянської
компетентності
на уроках історії.»
6.Методичний бюлетень : 1« Методика критичного мислення
учнів на уроках історії.»
2
«Використання логічно-структурних схем у поєднанні з комп’ютерними
презентаціями.»
7. Семінар - практикум
« Педагогічна культура вчителя.»
8. Творчий звіт вчителя історії та правознавства.
3.Інноваційна
діяльність
1. Проектна робота з ліцеїстами 1,4 курсу «
Велика Вітчизняна війна.»
Результат: створення ліцеїстами стінгазет « 6листопода- день
визволення Києва», «9 травня-день
Перемоги»; створення презентацій « Україна в роки Другої світової війни. До 72 річчя з Дня Перемоги»; виставка газет «8 травня –
День пам’яті та примирення»;екскурсія до Білоцерківського
краєзнавчого музею по темі « Біла Церква в роки Великої Вітчизняної війни.»
Перегляд навчально-документального відеофільму «Визволення Києва » та «Від
Дніпра до Одера.»; Екскурсія до Парку
Слави – покладання квітів загиблим героям.
2.Проектна робота з ліцеїстами 1-4 курсу «
Патріотичне виховання.»
Результат: 1.фото колаж «
Україна в умовах незалежності»
2.урок «Україна – єдина,соборна держава»
3.відвідування
виставки «Україна очима дітей»
3.Майстер клас по деку пажу : виготовлення портретів гетьманів
І.Мазепи, П.Орлика.
4.Використання ІКТ
1.Відкритий урок з правознавства « Права людини.»
2.Відкритий урок-конференція « Сімейне право.»
3.Відкритий урок « О.Довженко. Україна в огні. Історичний
аспект повісті.»
4.Відкритий урок «Суспільно-політичне життя в 20-30 ті
роки 20 століття»
5.Відкритий урок «Гетьманщина в 2 половині XVIII ст. І. Мазепа»
5.Участь ліцеїстів
у олімпіадах і конкурсах
Олімпіада з правознавства . Найкращий результат: 3 курс-
Фіалка М.
6.Навчально-виховні
посібники
Випуск навчально-методичного посібника «Панорама
відкритих уроків»
Власна методична проблема:
« Формування громадянських компетенцій на
уроках історії та правознавства. »
Пропозиції: активно впроваджувати інтерактивні
технології.